zaterdag 13 september 2014

Handpoppen verslaving!!

Nog zo'n abnormale verslaving van mij! Handpoppen!
Dit begon allemaal zo'n 4 jaar geleden, toen ik net afgestudeerd was.
Ik ging kleuteronderwijs studeren (maar ben niet verder geraakt dan het eerste half jaar :) )
Mijn portemonnee heeft het gevoeld! Ik kocht handpoppen voor op mijn stage's te gebruiken en ook mijn naaimachine dateert van toen. (Al heb ik het tijdens mijn studie kleuter nooit gebruikt! )


Maar handpoppen heb je nooit genoeg (dat is toch mijn redenering). Ik vind het educatief leuk speelgoed waar kinderen (naar mijn mening) veel meer aan hebben en hun fantasie mee kunnen laten spelen dan bijvoorbeeld de studio 100 poppetjes.


Dus maakte ik een uiltjes-handpop. Ik weet nog niet of hij voor mezelf is of als cadeautje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten