zaterdag 13 september 2014

Juwelen opbergruimte

Voor mijn kettingen zat ik altijd vast! Ik had ze mooi in een doosje gestoken, maar hierdoor kwamen ze steeds weer in de knoop :(.

Op internet had ik al een aantal keer leuke dingen zien passeren, maar manlief was niet voor alles te vinden. Plus, het moest voor mezelf klein maar praktisch zijn, dus met véél haakjes of dergelijke.

Toen kwam ik bij action deze doe-het-zelf foto kadertjes tegen:


Ze hadden ook wel andere modelletjes, maar deze was perfect wat ik in gedachte had!

Snel een laagje verf erop gespoten, het kadertje met stof bekleed en 14 ! haken erin geslagen en 

TADA.. 



Aan de zilveren kader hangen de zilveren kettinkjes.

Aan de zwarte kader hangen momenteel alle gouden kettingen en andere kleuren, maar hier wil ik enkel de andere kleuren aan hebben hangen.


Zo zien ze er op de moment uit. Ik ben er nog snel 1tje gaan bijhalen die ik goud wil spuiten (voor de gouden kettingen) 

Binnenkort komt er een foto van! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten