zondag 12 april 2015

Allemaal rokjes!

De titel doet het al vermoeden, een héle tijd geleden (in oktober november ondertussen) besloot ik om naailessen te gaan volgen. Nu, niet echt les les, maar meer een groepje leuke dames onder elkaar die een naaicafe hielden en waar we met onze eigen projecten en onze vragen terecht konden. Toen wou ik graag leren naaien om in de toekomst jurkjes voor mezelf en hopelijk kleine Sannetjes te maken :) . Dit bleek net iets sneller dan gedacht ;). 


Mijn begin projectje was een plooirokje van mme ZsaZsa. Leuk aan begonnen en toen ik de afwerking wou beginnen kwam het onderwerp 'zwanger en babietjes' plots ter sprake. Grappig, aangezien ik die ochtend net had ontdekt dat ik zwanger bleek te zijn. 
Dan gaan we de rok anders afwerken, met een tricot band ipv een rits, anders heb je binnen de kortste keren geen plezier meer aan je rok, kreeg ik te horen. Dus zodoende, mijn eerste projectje wat onmiddellijk een zwangerschapsrokje werd. 



De stof had ik op een markt gekocht in Roosendaal, en ik was er gelijk verliefd op. Eigenlijk heb ik hem nog niet zo vaak aangehad, maar als ik het zo bekijk op de foto moet ik hem dringend vanboven in de kast gaan leggen!! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten