zondag 12 april 2015

Rokjesweer!

Omdat het toch weer heerlijk rokjes weer is, en ik al zachtjes aan verjaardagen aan het denken ben, ging ik op zoek naar 'stoere meisjesstoffen' voor de verjaardag van mijn nichtje, 4 jaar eind mei. De mama heeft graag dat we kleertjes geven met verjaardagen, dus naast de sticker - en kleurboeken die ik toch niet kan laten liggen, ook nog 2 zelfgemaakte rokjes die hopelijk stoer maar meisjesachtig genoeg zijn.




Eerste rokje is stoer donkerblauw met rood-roze vlinders erop.



Tweede rokje is hetzelfde donkerblauw met rood-roze vogeltjes erop.


En hier een fotootje van de 2 rokjes samen. Hopelijk lijken ze niet té hard op elkaar. Ik vind het allesinds lekker stoere meisjesrokjes! 
(Het leukste vind ik nog, de stofjes zijn gewoon van de Action :D, zalig toch!? ) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten