maandag 12 oktober 2015

Dag kleine meid!

De eerste dag naar de onthaalmoeder.. Goh, zo spannend!
Manlief bracht prinses vanmorgen weg (want zelf had ik hier absoluuuuuut nog géén zin in) 
Prinses zelf had er precies wél zin in!! 




Mét mooie koffer 
-vorige week gekocht bij de Kruidvat, leek me zoveel handiger dan een mini-rugzakje
-jammer genoeg niet zelfgemaakt
-helemaal geen fan van studio 100 of disneyfiguren (toch niet in de overdadige maten zoals het jammer genoeg in de winkels hangt is dit het eerste product wat ik zelf kocht mét dus een Disney figuur. Waarschijnlijk niet het laatste, maar veel zullen het er absoluut niet zijn! 

Prinses vertrokken, ik snel mijn facebook open (na de traantjes te deppen) en wat zie ik, het is vandaag 'dag van de onthaalmoeder'.
Tja, niets doen is ook zo saai..

Dus snel een zakdoekovertrek gemaakt, omkeerbaar, volgens een patroontje dat ik ik-weet-niet-meer-waar gevonden heb online. 




Héél symbolisch wel, na mijn traantjes van deze ochtend!! 



Met een leuk kaartje er aan : 





Hop naar de volgende dagen! 


Patroon : ergens online gevonden
Stof : Action
Kaartje : Action



Geen opmerkingen:

Een reactie posten