dinsdag 20 oktober 2015

Halloween!

Gek doen, daar had ik zoveel zin in!
Zeker nadat ik in een winkel kleine popjes verkleed had zien staan met gekke Halloween kostuums. Dus zondag op de flairdag ging ik snel even kijken bij H&M, C&A,... maar niks gevonden. Tot ik thuis kwam en op mijn gigantisch stoffenschab keek. Een oranje fleece deken van Ikea, exact wat ik nodig had!! 

Patroontje erbij van de droomfabriek (en nog veel simpeler aangezien voorpand uit 1 stuk kon, achterpand ook en geen beleg nodig was), textielstift erbij en nog een paar kamsnaps en prinses haar Halloween pakje was klaar.


Mevrouw kan volgende week vrijdag naar de onthaalmoeder in een pompoenenkleedje! 


Soms is simpel toch ook wel leuk!?!

En een aan-foto van het kleedje. 
Prinses was tevreden :D.


Patroon : Hollands jurkje van 'de droomfabriek'
Stof : Oranje fleece deken van Ikea
Kamsnaps : Aliexpress
Textielstift : Action 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten