woensdag 27 januari 2016

Klaar voor Carnaval!


Een paar weken geleden heb ik (met een glaasje te veel op) uitbundig enthousiast gereageerd om mee carnaval te gaan vieren in Bergen Op Zoom.
 Mijn eerste vraag: Maak ik een Maya de bij pakje? Of een K3-jurkje?
Reactie: Neeeeeeee!! Doe dat maar niet.
Blijkbaar is het Bergse carnaval met een bontjas, een hoed, een gordijn over je jas, een rode boerenzakdoek rond je nek en gaan met die banaan!
Zo gezegd zo gezocht. Ikke snel naar de kringloopwinkel voor een mooie bontjas. Wat daar hing was of heel lelijk (voor zo'n 30€) of echte bond (240 tot 350€).
Dat had ik er toch niet voor over. Tot ik ging nadenken en mezelf bedacht dat er bontjes in de uitverkoophoek lagen in Kapellen, voor 5€/meter. Met 2 meter kom ik toe dus voor €10 een bontjas erbij.
De Chloë had ik al een keer gemaakt, nu heb ik hem snel gemaakt zonder voering.





Hopelijk val ik nu niet uit de toon ;).


Patroon : Chloë jas LMV
Stof : nepbont 5€/meter Hoogboomsesteenweg Kapellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten