woensdag 2 september 2015

Black Jack jurk

De eerste LMV die ik kocht was de felbegeerde zomer-editie van 2014 (die met de June, de sunny pants en ook de Blackjack jurk) 3 patroontjes die ik zeker wou maken, maar waar ik tot gisteren nog maar 1tje van had waargemaakt (De june dan, maar wel 4 keer! ).

Ik had een heerlijke tricot liggen, zwart met gekleurde bloemen (want hoe kan het ook anders bij mij) maar had er nog steeds geen bestemming voor gevonden. Nu dus wel! Nog een satijnen lint in huis halen voor de schouderbandjes en beginnen maar.

Wat een gemakkelijk jurkje is dat! Heerlijk om te naaien, amper werk aan.. Tot de bandjes er aan moeten komen. Wat een geklungel!! Gelukkig kwam mijn mama net langs en heeft zij me goed geholpen, want dat stukje lukt toch écht niet alleen! 



Een aanrader om opnieuw te maken, als ik in gezelschap ben! 

Stofje : Kapellen stofverkoop
Patroon : Black jack jurk, La Maison Victor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten