dinsdag 15 september 2015

Decoratie voor de box

Aangezien het niet altijd kleertjes moeten zijn, en omdat vilt ook leuk is om mee te werken! 

Mijn mama zal op regelmatige basis op mijn kleine meid moeten passen, aangezien ik graag terug naar school zou gaan (lees - we doen hier ons uiterste best voor om dit te laten lukken ;) )

Een box heeft ze, een wipper ook, maar niks om er aan te hangen.
Na een aantal winkels vond ze echt niet wat ze in gedachte had, of vond ze het toch wel wat duur (aangezien het maar voor een paar uurtjes per week is) tot plots mijn euro viel dat ik dat toch wel zelf kan maken?! 


Zo gezegd, zo gedaan. Op zoek dan maar voor leuke figuurtjes.



De uiltjes zijn in bonte kleurtjes omdat ook het wippertje heel wat kleurtjes heeft. Ik heb dezelfde kleurtjes gebruikt als degene die in de wipper zitten.
Patroontje uitgetekend naar een tekening.
Knoopjes gebruikt voor de oogjes.


De bloemetjes heb ik verschillende maatjes getekend en deze elke keer schuin op elkaar gelegd. Vanonder nog een groen blad eronder, vastzetten met een knoop en klaar! 
Dit zou boven de box komen te hangen.

Binnenkort maak ik nog figuurtjes, zodat mama regelmatig kan wisselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten