maandag 14 september 2015

Een nieuwe jurk!

Ik denk dat het stilaan duidelijk word dat ik wel echt een jurken madam ben! 
Een vriendin van me werd helemaal verliefd op de Jessie jurk die we besloten om samen te maken, zij in petrolblauw, ik in het dieprood. Best een saaie uitvoering voor mij, zo zonder bloemetjes maar wel een heerlijk zittend jurkje! 



Je ziet de fantasie niet zo heel goed op foto, maar het is wel leuk als je het aanhebt!
Alleen zou er voor mij nog méér fantasie aan mogen :) Nog eens goed over denken wat ik er meer aan kan doen! 

Stofje : P&P textiel Nieuwmoer
Patroon : Jessie jurk, La maison Victor

1 opmerking:

  1. heel mooi, een effen jurk heeft het voordeel dat je je kan uitleven met accessoires, maar nu ik erbij nadenk, ik heb ook nog maar één effen jurk gemaakt (tweede is daarnet wel geknipt) dus ik ben ook een printjesjurkjesmadam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen