zondag 15 november 2015

200 jurken!?

Jeeeeeeps!! 
200 !!!! Jurken!!
Ongelooflijk!

Ik durf al best veel als het op naaivlak komt, maar zo'n boek waarin het gewoon met de soeplepel gegeven wordt is toch wel luxe! 
Het duurde dan ook niet lang voor het boek in mijn winkelwagentje lag... 


Volgende stap: lekker doorbladeren en verliefd worden..
Ook dat was niet zo moeilijk.

Vooral het modelletje van de AIKO vind ikzelf super!
(beetje lijkend op de june van LMV, maar met zoveel meer varianten en leuke twists)

Volgende stap: modelletje tussen Aiko kiezen..
Check!
Het werd de TiRaMi :D

Een lekkere bolle jurk (heb ik vandaag met de wind extra gemerkt ;) ik stond een paar keer in mijn onderbroek vandaag :D )
Een mooie V-hals en om het net dat tikje anders te maken van de andere jurken die ik normaal maak - lees de June - maakte ik er een kapmouwtje aan.

Super leuk modelletje geworden! 


En wat een goede uitleg in het boek!

Er volgen er nog meer.. 
Want ja, ik denk dat ik ze bijna alle 200 wel iets vind hebben ;)

Patroon : TiRaMi - 200 jurken
Stof : Markt in Roosendaal €5/meter



2 opmerkingen:

  1. Het boek staat op mijn kerstlijstje :o) fingers crossed dus ;o) Mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij staat die ook op mijn lijstje! Heb er al zo veel leuke jurkjes van gezien! De jouwe inclusief!

    BeantwoordenVerwijderen