vrijdag 13 november 2015

Babysit van dienst!

Sinds kort werk ik als professioneel oppasser, een heerlijke job! 
Wat ik moet doen? Oppassen op lieve, zieke kindjes en een beetje entertainen.
Vandaag had ik een super dagje, en omdat ook vandaag heel wat DIY  en knutselen aan de orde was, vind ik het de moeite waard om dit mee te nemen in blogland! 

Eerste begonnen we met schilderen.

Bloemetjes geschilderd door ons penseel zachtjes te deppen op ons blad (ook mogelijk met wattenstaafjes)


Daarna een egeltje geschilderd en laten 'stekelen' door de kleine meid.


Een eekhoorn nageschilderd van een sticker (wat een talent hebben die kleintjes toch! )



En een vingerverfboom met herfstkleuren.


En een hartjesboom, ook in herfstkleuren.



Na de middag gingen we strijkparelen!

Eerst: Sinterklaas!



Een eendje


Een giraf


En een smiley die ze op mijn pinterest zag staan en die ze zooooo grappig vond :)


Eens thuis gekomen heb ik mezelf dan nog even bezig gehouden met stempels maken.

Hoe? (Foam)stickers op dopjes van flessen plakken en zo kunnen we ontzettend veel figuurtjes maken.
Binnenkort een vervolg (eerst nog wat stickers zoeken en (grotere) dopjes verzamelen!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten