donderdag 5 november 2015

Hij komt, hij komt!


De eerste keer dat de Sint bij ons langskomt.. Ik kijk er al naar uit (ook al heeft prinses er nog weinig aan.) Ik ging dus onmiddellijk kijken om leuke handpoppen in thema te maken maar op internet vond ik behoorlijk weinig. 
Tot ik bij de action liep......


Daar zag ik voorverpakte pakjes om een paard, een piet en een sint te maken.
Hoppa, die staken in mijn mandje.. Niet zozeer voor de popjes zoals ze er volgens deze beschrijving uitzien, wel meer voor het patroon dat ik schaamteloos heb overgenomen om binnenkort de onthaalmoeder weer eens te verwennen (zo'n mensen kan je niet genoeg in de bloemetjes zetten)





Volgens de pakjes zien ze er zo uit: 








Eigen varianten komen er (hopelijk snel) aan!!

Handpoppen : DIY pakketje Action! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten