maandag 16 november 2015

Sterren!

Een paar weken geleden kreeg ik van een vriendin de vraag wat ik zou doen met een sterrenfeestje.
Een sterrenfeestje? Super!
Een sterrenslinger, eten in de vorm van sterren, een ster zijn (beroemd), zeesterren...

Het eerst volgende wat ik te horen kreeg was: oké, jij bent er bij.

Gelukkig vind ik dat alles behalve erg ;).
Diezelfde week moest ik gaan oppassen op het sterrenmeisje en besloten we samen al te beginnen aan een sterrenslinger. Sterren uit vilt knippen en aan elkaar naaien, alles behalve moeilijk en een leuk tijdverdrijf bovenop!

Zo gezegd, zo gedaan. Na een uurtje tekenen en knippen hadden we toch al wat sterren. We konden nog langer doorgaan, maar het was net de finale van K3 zoekt K3 op tv en die wilden we geen van beide missen, natuurlijk!!

Dus had ik beloofd dat ik hem zou afwerken voor haar..

Zodoende: een sterrenslinger




Zo, kleine ster.
Jouw feestje kan beginnen!

Patroon : ster van internet overgenomen
Vilt : Action, Xenos

1 opmerking: