zondag 14 februari 2016

2 x June, 2 x anders!

Surprise, surprise.. Ik heb me weer laten gaan! 
Vorige zaterdag was ik snel naar Kapellen gereden omdat ik toch wel een nieuwe jurk wou om naar het K3 concert te gaan!

2 mooie stofjes trokken meteen mijn aandacht en ik zag er meteen - hoe kan het ook anders- een June in.
2 dagen later waren ze allebei verwerkt. Allebei chiquere stofjes, heel anders maar o zo mooi!




Op de foto's is de lichtinval een beetje vreemd !
Het is een blauwe stof met roze en groene bloemen met een heel duidelijke gouddraad door heel de jurk! Heel sierlijk!





Uiteindelijk heb ik deze jurk aangedaan voor het concert. Mijn vriendin hield niet van de roze stof. Op zich wel mooi, maar niet als ik met haar op stap ging :p.
Dat weten we dan ook weeral!


2de jurk: 



Dit is een lichtroze stof met witte ruitjes op. Iets waar ik niet voor gegaan zou zijn moest het een andere kleur zijn, maar in deze pasteltint vond ik hem super :D




Patroon : June dress LMV
Stof : Hoogboomsesteenweg Kapellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten