dinsdag 9 februari 2016

Pin it & make it #2


Omdat we nog maar aan week 2 zitten van onze 'Pin it & make it' weer een leuk ideetje dat maar weinig moeite kost.
De druppelkussens ben ik al heel regelmatig tegengekomen en ik blijf ze geweldig vinden.
Op pinterest kwam ik volgende foto tegen :

Heerlijk om ze zo te zien.. Totdat ik doorklikte naar de website...

Hoe mooi ik ze ook vind, ik kan daar geen 27,50€ - 34,50€ aan geven.
Voor een scheet van de prijs heb je ze zelf gemaakt!

Dus hupsaké, aan de slag dan maar.
Hoewel ik nu niet echt wou dat het een kussen werd, meer een prulleke voor mee in de luiertas te steken en waar Niah lekker mee kan frullen.

Het werden kleinere druppeltjes, zonder oogjes, maar met een stofje van €2/meter waar ik dus nog geen 10 cm van benut heb (reken dan maar uit ;) )




Leuk toch? En al zeker voor die prijs.
Binnenkort volgen er ongetwijfeld wel grote versies van!

Patroon : zelf getekende druppels
Stof : Hoogboomsesteenweg Kapellen 2€/meter.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten