woensdag 3 februari 2016

Pin it & Make it #1

Een aantal dagen geleden zag ik volgende op facebook voorbij komen : Pin it & make it.
Curieus als ik was ging ik snel eens kijken op de blog van Liesellove.
Blijkt dat ze probeert elke week 1 van haar pins effectief tot leven te brengen.
Een super idee, want zeg nu zelf, hoe verslaafd kan je zijn aan een prikbord?!
Ik blijf pinnen, ganser dagen. Naaiideetjes, knutselideetjes om met kinderen te doen, interieurs die ik mooi vind. Zelfs trouwjurken blijf ik pinnen (ookal ben ik al bijna 2 jaar getrouwd).
Verslaving = feit.

Dus deze verslaving omzetten in daden is een goed idee. Hoewel ik moet zeggen dat ik al wel dingetjes effectief heb gemaakt van Pinterest.
Maar vanaf 1 februari (gisteren dus, wanneer ik het voor het eerst zag) begin ik te pinnen en te maken! 
Ik ga ook voor 1 pin per week, wat haalbaar moet zijn!
Dus 52 pins, here we come!



Pin it & Make it #1




Een hele tijd al liggen onze kussens een beetje vuil en verwaarloosd in de zetel. We hebben een antraciet grijze zetel met zwarte kussens (waar elke hondenhaar zichtbaar op is) en lichte kussens (die tegenwoordig door dochterlief besmeurd worden :) )
Tijd dus om deze eens op te frissen.
Een hele tijd geleden al zag manlief een stofje bij Ikea wat hij wel leuk vond. Gelijk genoeg van mee genomen zodat alle kussens in 1 stofje konden. (Het zijn er 8 in totaal).
Gisteren begonnen aan een simpel modelleke, een enveloppe-overtrek.



Simpel als het is, fijn om te maken en leuk om te zien.







Gevonden via Pinterest
Stof : Ikea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten