dinsdag 2 februari 2016

200 jurken -TiRoKy

Nog een uitwerking tijdens mijn productief weekendje!

De TiRo vind ik zo'n fijn modelleke, dat ik besloot er eentje uit een simpel jeansstofje te maken.
Het is een roze-rode stretchjeans geworden. Om hem toch nog een beetje speelser te maken besloot ik de officierskraag erop te zetten!

Leuk detail! ;)






Ik moet eerlijk zeggen, van alle dingen die ik tot hier toe heb gemaakt heb ik nog niks zo effen als dit gemaakt. Wel al enkele dingen (zoals de Lora en de ToRi ) in 1 kleur met daarop een printje, maar zo zonder iets is nieuw voor mij!
Lekker stoer met zwarte laarzen onder of elegant met een hakje! We zullen de jurk wel opgesmukt krijgen :D

Stof: Stretch jeans stoffencircus (€5 voor een lap van 1,60 meter)
Patroon : TiRoKy 200 jurken



1 opmerking: