dinsdag 1 december 2015

Een Grace met een twist

Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat ik op zoek was naar iets, maar nog niet heb gevonden.
Ik heb dan ook maar besloten om het zelf uit te gaan tekenen.
Ondertussen heb ik al wel een tussenvariant van wat ik in mijn hoofd had, alleen is deze versie simpeler dan wat ik binnenkort ga uitwerken, maar daarom niet minder!

De stofjes zijn restjes, dus dat is fijn meegenomen! 



.

Het rode jeans stofje heb ik in het voorjaar al eens gebruikt om een Stone short voor manlief mee te maken. Het tulpenstofje is een restje van een jurk voor mijn mama, de Rosa uit LMV.


Bij de kamsnaps kon ik niet kiezen welke kleur, dus heb ik besloten eens gek te doen!
De bovenste fleurig geel, de rest warm groen.
Langs achter zie je dat natuurlijk niet maar de kamsnaps zijn exact dezelfde tint als in de tulpenstof, dus dat is wel leuk meegenomen ;) .


Stof : Rode jeans : PP textiel Nieuwmoer
Tulpenstof : Stofverkoop Hoogboomsteenweg Kapellen
Patroontje : gebaseerd op de Grace met een twist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten