dinsdag 22 december 2015

Naaidagje op 'Simsalabim'!

Wat een héérlijke dag vandaag!
Van 10 tot 16u30 alleen maar denken aan naaien in leuk gezelschap!
De vakantie kon erger beginnen vind ik.
Gisteren snel wat voorbereidingen getroffen zodat ik vandaag echt alleen maar hoefde te naaien.
Doel van de dag : 2 jurken afwerken (die gisteren écht nog lappen stof waren).

Gelukt?

Absoluut!!!! 

De eerste jurk waar ik aan begon is de Eden uit LMV.
De Feestjurk vond ik zo geweldig goed geslaagd dat ik hem gewoon een tweede keer maak met exact dezelfde aanpassingen als de Feestjurk.






Het stofje vind ik super graaf. Manlief had daar een ander idee over.. :(
Hij vond het de lelijkste stof waar ik al iets mee gemaakt had..
Jammer dan! Deze is voor Kerstdag! 



De tweede jurk die ik klaar had liggen was de ToRi uit 200 jurken.
Een bovenstuk met een ronde hals, een a-lijn als rok en normaal gezien een rits vanachter maar door het beetje stretch in de stof helemaal overbodig! 



Positief aan dit stofje : Manlief vind het ontzettend mooi :) 




Weer een ongelooflijk tof stofje met bloemen! 




Deze is voor Kerstavond.
Of net andersom?
Nog eens een dagje over nadenken ;)

Patroon jurk 1 : Eden (LMV)
Stof jurk 1 : Hoogboomsesteenweg Kapellen (2€/meter)

Patroon jurk 2 : ToRi (200 jurken)
Stof jurk 2 : Hoogboomsesteenweg Kapellen (5€/ meter)





2 opmerkingen:

  1. Het gele vind i kook wel iets hebben... mits een accessoire mss. 2 leuke jurkjes! Jij kan met gerust hart de feestdagen tegemoet gaan! Wauw, 6,5 uur naaien zonder onderbreking of afleiding = luxe! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen