maandag 7 december 2015

Originele sleutels

Herken je het probleem? 
Een hele bos met sleutels, en steeds jezelf vergissen?
Ik moet zeggen, in het begin had ik het daar heeeeeeel moeilijk mee.
Tot op het moment dat ik besloot om mijn sleutels een kleurtje te geven met nagellak.

(jammer genoeg geen foto meer van gevonden.. )

Maar zoals jullie nu allemaal aan het denken zijn, ja, nagellak slijt na een tijd (hoewel dit er toch een hééééél lange tijd mooi heeft opgezeten. )

Dus besloot ik ze nog een keer te versieren, deze keer een laagje nagellak als basis met daarover glitters!! 
Ik heb dezelfde kleurtjes genomen als de nagellak oorspronkelijk was, dit om verwarring te vermijden. (Hier en daar hangen dus nog wat restantjes nagellak, maar in die groefjes is het moeilijk te poetsen! ) 




Glitters : Action

Geen opmerkingen:

Een reactie posten