maandag 7 december 2015

Teddy Niah

In de laatste LMV viel mijn oog onmiddellijk op het schattige ted-pakje.
Veel te lang heb ik het patroontje in de kast laten liggen, maar uiteindelijk ben ik er toch ingevlogen.
Op een dikke 3 uur was het helemaal klaar, en het was niet eens zo moeilijk!



Ik heb als basis met een roze teddy stof gewerkt en de voetzooltjes en binnenkant van de oortjes met grijze teddy stof afgewerkt om een beetje contrast te hebben.






Hier een aan-foto :  het is een maatje 74 terwijl prinses nu in een 68 zit, lekker ruim dus! 
(misschien een beetje té ruim voor de moment, maar als ik ziet wat mijn kleine meid gegroeid is op nog geen 5 maanden tijd.... )



Ze vond het wel lekker liggen! Mopperen toen ik hem uitdeed..


Schattig toch?!




En de sexy achterkant van ons teddy'tje. 

Stof : teddy stof , stofverkoop Hoogboomsesteenweg Kapellen
Patroon : Ted LMV




Geen opmerkingen:

Een reactie posten