dinsdag 22 december 2015

Feestjurk!


Ik heb een aantal zwaktes en 1 ervan is Steps. Niet de groep Steps, maar de kledingwinkel Steps.
Verliefd ben ik elke keer weer als ik binnenstap en teleurgesteld wanneer ik buiten stap. De collectie weer prachtig, de kwaliteit geweldig maar het prijskaartje weer nét iets te duur (toch zeker als nieuw gezinnetje, er zijn andere dingen in het leven die nu de voorkeur krijgen)

Maar kwijlen, dat blijf ik doen!

Tot ik een stofje zag. 
Mijn hart maakte een sprongetje. Ik had een Steps-gevoel. Prachtige stof, geweldige kwaliteit maar de vraag was wat ik er uit ging maken. 3 meter wou ik van deze ongelooflijke stof (lees - ik heb hem wéér maar voor 2€/meter gekocht in Hoogboom! ) zodat ik nog kon puzzelen.
Lang moest ik niet puzzelen. De stof heb ik in oktober gekocht en nu zag ik er de perfecte feestjurk in. Het word een Eden (LMV) zonder knopen (achterpand in 1 stuk! ) en met een kokerrok i.p.v. de a-lijn die in het boekje staat.
Zo gezegd, zo gedaan.
Zaterdag is hij een eerste keer aangeweest (Kerstfeestje bij mijn mama en stiefpapa) en goed gekeurd door het volk dat er was! Heerlijk. 
En mijn beste vriendin, die vind hem hélemaal Stepswaardig! Als dat geen super compliment is :D 




Het is gewoon een super simpel kleedje maar door de ruguitsnijding nét dat ietsje anders.


Opgelet! Deze foto is een jurk zonder beleg, zonder afwerking én (jammer genoeg) zonder corrigerend ondergoed ;)
MAAR je ziet wel heel duidelijk hoe mooi die ruguitsnijding is geworden!!

Patroon : Eden (LMV) met kokerrok
Stof : Hoogboomsesteenweg Kapellen (2€/meter! )


1 opmerking:

  1. Dat jurkje staat ook op mijn to do :o) Ook door die mooie rug uitsnijding! Het ziet er alvast echt een jurkje uit waarin je gaat stralen! Leuk stofje, en dat voor geen geld!

    BeantwoordenVerwijderen