maandag 14 december 2015

Nog een Sweetheart - June


Een aantal weken geleden weer een ontzettend mooi stofje gevonden in Kapellen (en ja, wéér in de 2€/meter hoek!! ) Opslag verliefd was ik.
 Ik had het stofje al een keer vastgehad maar zag toen niet wat ik ervan moest maken. Nu het in de uitverkoophoek lag dacht ik, gewoon meenemen Sanne! Anders krijgen we spijt. Dus zodoende lag de rol op mijn karretje..

Wat gaan we ervan maken? Een donkere stof (waar ik eigenlijk niet zo snel naar grijp) maar heerlijk opgefrist met de felle bloemen.

Dit stofje leent zich perfect tot een June :D 
Want daar blijf ik verliefd op! 
Alleen wou ik weer het Sweetheart bovenstukje toepassen, maar de vorige vond ik net niet diep genoeg. Opnieuw tekenen, nu ietsje dieper en voila, daar issie dan! 




Hier zie je goed de sweetheart die in het bovenstuk verwerkt zit.




Fantastisch stofje 'Lotus' van 'By Poppy', 
Een stoffenmerk waar ook het stofje van de doopsuikers vandaan kwam! 



Stof : Lotus - by poppy - Kapellen Hoogboomsesteenweg (2€/meter) 
Patroon : June dress LMV met Sweetheart bovenstukje (zelf getekend)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten